
سلام بچها..کجایین؟؟دلم تنگ شده واسه همتون :-)..بچها واسم دعاکنین آخه از فردا یعنی2/31امتحانای نوبت دوم مون شروع میشه..
.غیر ازاین حرفا،اگه منو دیگه ندیدین،بهش بگین عاشقشم،خیلی....التماس دعای مخصوص..
ما را در سایت تنهایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 115