بی خبری

خرید بک لینک

سلام بچها..کجایین؟؟دلم تنگ شده واسه همتون :-)..بچها واسم دعاکنین آخه از فردا یعنی2/31امتحانای نوبت دوم مون شروع میشه...غیر ازاین حرفا،اگه منو دیگه ندیدین،بهش بگین عاشقشم،خیلی....التماس دعای مخصوص..

تنهایی...

ما را در سایت تنهایی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 115 تاريخ: دوشنبه 3 تير 1398 ساعت: 21:32

صفحه بندی