روز شنبه یک قرص خوردم،بدجوری حالت تهوع بهم دست داده بود..نمیدونم بخاطر اینکه قبلش صبحانه نحورده بودم،اینجوری شده بود....بدجوری دلشوره هم داشتم..کلا سرکلاس ،هیچی نفهمیدم...معلم پیاممون،همش داشت نگام میکرد...خدا سرهیچکی نیاره..بدجوری نگرانش باشی ولی نتونی ببینیش:-..مشکل اینجاست که بعضی از وقتا نمیدونی چته.... تنهایی...
ما را در سایت تنهایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 113 تاريخ: دوشنبه 29 بهمن 1397 ساعت: 17:31